Min blivande bil

Detta är en länk till min blivande bil, måste se till att mitt blivande jobb innebär en tjänstebil:
http://www.youtube.com/watch?v=cDoRmT0iRic
Titta ungefär 6:20 om ni vill se något riktigt coolt!

Här är en bild som bara får mig att ännu mer vilja ha bilen änne mer! Jag lider ju av en lättare variant av roadrage enligt mig själv, andra kanske har en annan uppfattning men då får de ju nu chansen att kommentera. Vad skönt att kunna gör det här när någon parkerat för nära och jag har bråttom iväg, känns faktiskt som ett måste i mitt framtida liv, blir alldeles varm och glad när jag tänker på det! Bara tanken på att man kan göra så om någon  parkerat in dig gör ju livet lite roligare..


Jag såg The Marauder på Top Gear och det är det klippet visar, i övrigt är Top Gear ett helt underbart program. Jag är inte så särskilt intresserad av bilar men jag gillar det ändå, det är lite oförutsägbart och de provar bilar på väldigt roliga sätt, eller andra fordon. Ett avsnitt så gjorde de en egen snöplog av en skördetröska, som de provade i Norge och de hade utrustat den med en eldkastare! Sättet de interagerar med varandra är ju även det underbart, har skrattat så tårarna sprutar mer än en gång, vilket alltid är uppfriskade.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty