bra dag idag

Måste säga att jag är nöjd med min dag, den har inte varit spännande eller himmlastormande men trevlig och utan några problem. Fick sovmorgon och sen tog Tozca och jag en promenad runt Trummen, lyckades powerwalka ett tag men sen fick jag håll(det är nog det hemskaste som hänt idag) hunden skötte sig bra dessutom. Sen var det dags för mötet med handledaren om b-uppsatsen och det gick över förmodan, vi var tvungna att byta lite plats på stycken samt lägga till ett par saker men oj vad mycket mer jag och Hanna hade förväntat oss! Så vi gick därifrån kolugna därifrån, vi har gjort en del idag och resten gör vi imorgon i godan ro..


Men jag har gjort något bra här hemma också, har rensat och snyggat till köksskåpet vilket verkligen var på tiden.                                  







Efter




Det kanske inte är någon enorm skillnad men för mig blir det så mycket lättare att hitta min mat och se vad jag egentligen har hemma. Så jag är nöjd med vad jag åstadkommit idag, så med bilden av detta vackra, välorganiserade och isafierade köksskåpet på näthinnan går jag och lägger mig..






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty