Då är det dags att dra sig åt Östergötland då..

Nu har jag var hos sjukgymnasten som har förhört, dragit och knäckt mig. Dommen blir behandling i maj och inte styrketräning tills dess, men jag kan träna som vanligt så länge det inte gör alltför ont. Väldigt bra och trevlig sjukgymnast måste jag säga, alltid skönt med både kompetent och trevlig personal.

Fick sova lite längre i morse trots att jag bokade en tidig tvättid, Johan gick upp och tvättade så jag skulle få sov ut lite. Han är hur gullig som helst min kära sambo, nu ligger han och sover bredvid mig i soffan i sin nya fina skjorta som är en tidig påskpresent från mig.

Nu ska jag bara packa och plocka i ordning lite här hemma sen åker vi, denna gången ska jag komma ihåg att ta med mig i alla fall en vettig kudde. Annars får jag fnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty