Bra dag..

Jag och Hanna fick idag ett ok för det vi skrivit på b-uppsatsen med ett par små ändringar, handledaren tycker som tur om vårt ämne och hon gillade det vi har tagit upp. Så i helgen blir det att fixa lite småsaker i uppsatsen, repetera empowerment och läsa avhandlingar, när jag inte umgås med familjer och vänner.
Ska bli så skönt att åka hem i helgen, behöver lite miljöombyte och träffa familjen och så många andra som jag saknar. Dessutom kommer Hanna upp efter påsken för att göra intervjuer till uppsatsen och när vi inte gör det ser jag fram emot att visa henne runt i metropolen Motala. Så tänkte försöka få in följande: äta pizza ( för Motala har bästa pizzan), kolla in Varamon, gå på stan och naturligtvis kolla in återvinningen.

Nu måste jag fixa mat, diska och packa... tror jag måste skriva en lista först så jag får med mig allt, men det gör inget för jag gillar listor och livet=)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty