Ingen behöver äta min skor

och tur var väl det för dom är rejäla. Knepet för att slippa skoskav funkar! Har gått i mina MBT-skor 2 gånger och har inte en blåsa, eller ingen blåsa på grund av dom. Däremot har jag några för att jag utsatte mig för ett löpbands vrede i mina gamla basketskor, alla andra maskiner var upptagna i fredags när jag och Teresa tränade. Så har 3 blåsor men ingen är på hälen och då kan jag ignorera dom! Förutom att löpbandet gav mig warp syn efteråt, farlig uppfinning det där.

Jag har rätt tråkigt om jag ska vara ärlig, funderar på att fixa lite i hallen så den blir lite bättre. Jag gillar att organisera om lite mer än vad som förmodligen är hälsosamt, när jag ska städa brukar det sluta med att jag flyttar runt grejer och effektiviserar. Just nu tycker jag soffan som står i smattern är lite jobbig, den är lite för stor och böjen gör inte det hela bättre men den är så smidig när det är mycket folk här så får se vad jag kan hitta på...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty