Det är så tyst här..

Johan är inte hemma och Hanna och jag har gjort klart första utkastet på b-uppsatsen så jag är ledig till klockan 13.00 imorgon när handledaren sagt att vi måste göra om allt, åh det vore hemskt! Men lite ändringar räknar vi med, i alla fall jag.
Men nu står jag helt handfallen, vad ska jag göra? Bilen är borta, jag är pank ett tag till och är inte så sugen på att gå någonstans så då blir det att vara hemma och hänga med fluffet, som fick manikyr igår dessutom så nu är hon lite snofsig och fin.

Försöker få lite saker gjorda här hemma för att inte bli galen av seghet(från mig själv) och inte känna mig helt oduglig som bara går och dräller. Så håller på att fixa avloppet i köket, det är så gott som stopp. Har haft i kaustiksoda en gång men det hjälpte inte så får köra en omgång till, men gillar inte att hålla på med det tycker det är jobbigt att andas när jag öppnar den dumma förpackningen, men det är väl bara att ta tag i det.. PEACE!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty