jag blir stretchad

just nu ligger jag på mage och Johan stretchar mina ben, hans knän är under mina och han trycker fram och ner mina ben.. livet har varit bekvämare och nu måste jag vända på mig lite för han ska tydliga skapa smärta i mina höfter också..

Nu har Hanna fått sig ett gott skratt, hon kom upp på övervåningen(jag är fullt påklädd bör tilläggas) jag stretchar enligt Johan, mina höfter i en position där jag har särade ben och står på knän och händer samtidigt som jag ska komma bak med rumpan så långt som möjligt. Så Hanna ramlade nästan nedför trappan men nu har hon slutat skratt eller bara slutat andas, Johan kommentar: Nu har du nog förlorat all Hannas respekt.!
Ska gå och kolla så hon lever i alla fall och inte berättar om min position för mamma.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty