Min viktdeal.

Jag ska gå ner 32 kg under 2012, har i dag 22 av dom kvar.
För att ha lite extra motivation så har jag flera delmål då jag unnar mig saker och upplevelser efter ett visst antal tappade kilon. Ska klippa mig så snart jag orkar boka tid och om 2 kg så är det en helkväll på Cafe Deluxe med tjejerna som gäller.


Men min favorit är nog att för varje 2 kg jag går ner så får jag köpa mig ett Essie nagellack eller något annat smink jag vill ha=) Jag har nu gjort mig förtjänt av en ny muta och är väldigt sugen på läppstiftet jag har på bilden. Make up store var på skolan och gjorde reklam så jag passade på att bli sminkad och har längtat efter detta läppstift flera gånger sedan dess. Tycker läppstift kan vara svårt att bära och ge ett för hård kontrast men detta är jag helt ärligt kär i! Så får väl pallra mig in till centrum och köpa det så snart jag får lite tid över. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty