Hurra för Glossybox!

Gårdagen blev inte sämre när jag fick min första Glossybox, har väntat i 1 månad på att få den och det var den värd! Som julafton i april fast mer överraskningar och det var ett väldigt fint paket dessutom, alla lager var fint genomförda. Det är roligt hur mycket förpackningen gör för helhetsintrycket, jag är en sucker för fina förpackningar även om innehållet naturligtvis är det viktigaste.



Jag måste säga att jag kunde inte haft mer tur gällande produkterna, har sagt i 3 veckors tid att jag måste köpa en mascara för mina är för gamla eller dåliga. Tänkte köpa en igår innan bion men hade ingen lust att stressa innan den så struntade i det och vad fick jag med i min glossybox? Jo en mascara, helt underbart när man har flyt måste jag säga, fick dessutom med ett volympuder som jag har funderat på att köpa i flera år.



Produkterna jag fick i min glossybox är följande:

Maria Nila, Kolorit Volume Powder. I fullsorlek värde 129 kr (50ml).
Nuxe, Reve de Miel Hand & Nail Cream. provtub 15ml, fullstorlek 75ml/125 kr.
MaxFactor, False Lash Effect Fusion Mascara. I fullstorlek värde 175 kr (13.1 ml).
Nails Inc, Nail Polish. provstorlek 4ml, fullstorlek 10ml/159 kr.
Garnier, BB Cream. I fullstorlek 119kr (50 ml).

Måste säga att de 139 kr det kostar per box är väl investerade pengar, i alla fall om du frågar mig!
Vill du prova glossybox använd gärna följande länk så jag får några glossypoints(välbehövliga) dessutom: http://www.glossybox.se/invitation/MjAzMzA=?utm_source=Customers&utm_medium=link&utm_term=MjAzMzA=&utm_campaign=Refer-a-friend/



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty