Idag ska jag...

Förbereder mig och lägenheten för kvällens Eurovision song contest, med mina betygs system där man får ge både plus och minus poäng och titta på de viktiga sakerna som smink, bakgrundspersoner, kläder och annat roligt! Misstänker att inte alla som kommer älskar spektaklet men vi ska ha jätteroligt, det kommer vara pris för den personen som har mest glitter/paljetter på sig. Men för att detta ska blir roligt så måste jag fixa i ordning lite här hemma och jag är ju kär i listor så detta är min för dagen:

* diska minst en gång, blir säkert 2 eller 3 för jag producerar sjukt mycket disk.
* boka tvättid och ev. tvätta om jag hinner.
* källsortera.
* städa.
* träna tricks med hunden samt motionera henne.
* handla inför kvällen, undrar om det finns några glittriga snacks?
* fixa betygskort till kvällen.
* äta vore nog en idé också..
* vattna mina krävande växter.
* dansa lite för det gör mig glad..
* samt bestämma vad jag ska ha på mig, min fråga till mig själv är "Kan det bli för mycket paljetter" svaret på detta kommer senare..


Är det någon som jag missat att bjuda som vill komma, så är det bara att höra av sig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty