Min Valborg

Spenderade min Valborg på ett väldigt trevligt vis, började på gymmet med några av tjejerna och där hängde jag på löpbandet. Det blev promenad varvat med 7x1 min löpning på olika nivåer, försöker få upp konditionen så snabbt som möjligt så jag både överlever och klarar Tjejklassikern. Efter gymmet så gick jag hem och käkade lite innan det var dags för premiärturen på nya cykeln, det var väldigt roligt och cykeln fungerar utmärkt! Hade lite tidsbrist så valde att ta en runda på ca en mil och den cyklade jag på ungefär 30 min, blir roligt att se hur mycket jag kapar den tiden om ett par veckor. Här är bilden på min cykeloutfit när jag kommit hem lagom svettig och glad för att jag köpte cykelbyxor som var vadderade, hade nog inte kunnat gå idag annars.


Men någon timma senare satt jag så här glad och väntade på att The Avangers skulle börja, har väntat på den filmen i över 1 år. Det blev en dubbeldejt på Valborg mellan mig & Johan och Hanna & Viktor vilket var mycket trevligt och alla var nöjda med filmen. Johans kommentar efter filmen visade hur bra han tycket filmen var " Den var bättre än Avatar och The Dark Knight tillsammans!" Jag tyckte den var jättebra, snyggt gjord och väldigt rolig vilket jag blev positivt överaskad av. Jag är väldigt nöjd men min Valborg och stegtävlingen har börjat på jobbet så jag ska träna som en galning, annars lär väl syrran inte skada sig när hon slår mig för att vi inte vann (vi är tävlingsmänniskor i min familj, så om inte hon slår mig gör jag det;). Roligt med ett familjeprojekt i alla fall vi är jag, lillasyster, lillebror och mamma som är i ett lag, hoppas det kommer gå bra för oss!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty