Ahh jag har försovit mig!

Eller inte.. Hade satt klockan på 7.30 tryckte på av knappen istället för snooz sp vaknade med ett ryck igen 8.17 och då hade jag mindre än 45 min på mig att duscha, äta frukost och packa väskan. Panik på morgonen är en av mina mest ogillade situationer, jag gillar att kunna ta det lugnt på morgonen men det var ju inget alternativ idag. Lyckades i alla fall fixa i ordning mig, packa ner matlådan och ett par frukter så jag klarar att hålla mig vaken första dagen på nya kursen som verkar mindre underhållande än vanligt, hoppas dock att den är grymt bra. Började frenetiskt gå mot skolan och kom då på att jag inte kollat vilken sal vi skulle vara i men hade ju skrivit in de i kalendern så kollade salen och sen såg jag det 10-15 aaaaaahhhhh! Jag hade stressat som en tok och gått halvvägs till skolan en timme för tidigt, hade ju hunnit med en morgonpromenad om jag vetat detta men nej jag var så säker på att jag började kl 9.

Så nu sitter jag här och är en bitterbulle tills klockan blir lagom mycket för att gå till skolan! Haha det blir sällan som man tänkt sig men det är ju rätt roligt det med, tror jag ska ösa på lite mer smink, känner att jag behöver lite mer färg..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty