Helg i Göteborg

Jag har varit i Göteborg i helgen och hälsat på mina underbara fd grannar, vi var på Liseberg i fredags och där hälsade vi på Lisebergskaninen och tittade på allt roligt. Måste dit igen i sommar och då ska jag åka en massa karuseller som ger mig dödsångest, bara för att det ändå på något sätt är roligt trots lite panik. Inget säger sommar som illskrikande människor åkandes Balder, Lisebergsbanan eller Flumride!


Fick även premiäräta mjukglass för i år och till min glädje hade de saltlakritsströssel! Så underbart gott och väldigt somrigt trots de moln som vägrade inse att det minsann är vår nu, de måste missat den informationen, stackars dom.


Det blev även premiär på rabarberpaj igår kväll, hockey VM och paj det är bra grejer det, sen att Sverige vann gjorde ju inte saken sämre men pajen hade nog hållit oss på gott humör ändå.


Jag har haft en riktigt bra helg och har kommit hem med en liten sömnbrist(lätt hänt) men trots det har jag en massa energi, en god dos av j'la anamma och kreativiteten riktigt flödar känner jag. Så behöver nog åka till Göteborg lite oftare tror jag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty