999 bitars pussel

Mitt pusslande tog slut för ett par veckor sedan efter att jag, Johan och femtioelva andra hjälpts åt att lägga det men jag har gjort mest vågar jag ändå påstå. Dock blev det lite av ett antiklimax då det viasade sig att 1 bit saknades, under några ögonblick hade jag svårt att bestämma mig för om jag skulle skratta eller gråta. Men cool som jag är så skrattade jag(samt svor som en borstbindare på insidan).


Sedan dess har jag gett mig på 2 andra pussel som jag köpte på samma bakluckeloppis men det har varit av så dålig kvalitet att de inte är värda att lägga tid på. Nu hoppas jag på att vänner och familj ska låna ut lite HELA pussel till mig så jag får en hobby igen, tv:n är fortfarande bortplockad och någon form av underhållning behöver jag ju.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty