Ny telefon

Jag har äntligen skaffat mig en ny telefon, mina nära och kära har påtalat detta under x antal månader då varken sms eller telefonsamtal har fungerat som de ska (aka inte kommit fram/försvunnit). Så nu har jag en fin ny samsung, en nästan likadan som Johan har fast min är grå. Detta kan tyckas dumt då vi inte ser skillnad på dem men jag är så glad att ha en inneboende teknisk support! Helt fantastiskt bra är det, jag behöver bara svär/pipa /hota eller titta uppgivet på telefonen så kommer han snällt och hjälper mig, att jag inte tänkt på detta förr är ju bara pinsamt..

Men saken är den att nu har jag blivit teknikgalen och skaffar allt jag tycker verkar bra, har bara idag skaffat instagram, twitter, gått med i willys+, blivit hemnet-junkie(bara för att jag kan) samt spelat wordfued och quiz battle mer än jag vill erkänna. Men jag fattar ju typ inget av det eller telefonen så trycker bara på lite allt möjligt och hoppas på det bästa, vilket inte är det bästa sättet att hantera sin nya telefon på men men nu ska jag sova och lämna telefonen i vardagsrummet så jag inte prioriterar bort nattsömnen också..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty