Lejonkungen here we come!

Denna onsdagskväll har spenderas i soffan tittandes på Lejonkungen, planen var att se trilogin men vi gav upp efter första då det är en dag imorgon också! Jag älskar många av Disneys filmer och Lejonkungen är en av dem, misstänker dock att jag inte är så bra att se dessa filmer med då jag envisas med att säga alla repliker jag kan(vilket är förvånansvärt många med tanke på att jag inte sätt den på 8 år ungefär) men jag är rätt snäll för oftast mimar jag bara. Men så kommer en sång och då har jag lite svårt att inte sjunga med.. Helt ärligt så titta inte på Disney-filmer med mig om ni blir störda av en sjukt engagerad och lycklig Isa som lever ut sin barndom(eller nått sånt), andra filmer går dock bra för då sitter jag mest hypnotiserad.. 
Vet dock inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det faktum att jag själv skulle blir irriterad på mig själv, tror att jag helt enkelt bara tänker vara tacksam att jag har människor med mer tålamod än mig själv i mitt liv.. Vilken tur jag har!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty