Jag borde ta och göra något vettigt..

nnäääe... det är så mycket skönare att sitt framför tv:n och kolla på serier som jag inte hinner se i vanliga fall och mysa med Tozca. Jag har varit vaken sen kl 8 i morse och jag har sedan dess:
*tittat på 5 avsnitt av serien Lie to me
*ätit frukost i sängen bestående av Coco pops med mjölk (vi är lite nostalgiska)
*duschat och klätt på mig
*gått en liten promenad med hunden
*ätit en ugnspizza
*tittat på 2 avsnitt av Necessary Roughness, samt druckit en kopp snabbkaffe.


Satan i gatan vad lat jag är idag! Det enda vettiga jag gjort är att gå upp ur sängen och då var klockan 2 pm, haha det är verkligen ingen ordning på mig idag. Men jag har ju iallafall tagit mig upp ur sängen, vilket kan ses som en liten bedrift på en minisemester där huvudmålet var att få sova i vår egen säng. Får se om jag åstadkommer något vettigt idag(lite tveksamt) men tills dess ska jag titta lite mer på min fina tv, mysa med fluffet och dricka mer snabbkaffe!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty