Jag älskar OS.

Åh vad underbart det är att OS är igång igen, även fast resultatet blir detsamma för mig varje år.. Jag får inget vettigt gjort, sitter som hypnotiserad till sporter som jag knappt känner till, hejjar på alla svenskar,(eller folk som är från länder där jag känner någon) underdogs eller bara de jag får för mig att jag gillar och därför måste hejja mig hes för. Idag satt jag under större delen av dagen och tittade på fälttävlan (Hurra för ett individuellt silver). Har inte sett på fälttävlan sen jag var på en tävling som 13-åring med min kompis och det var roligt, men hade ju missat det här med solskydd så blev ju helt förstörd, syrran gick skytteltrafik till köken för att blöta och kyla handdukar till mig (väldigt snällt). Men idag så var jag klistrad och skrek som en stucken gris när bommen på sista hindret föll men underbart med ett silver till Sverige och en väldigt vacker häst måste jag säga.

Jag tittar på allt som visas på tv, i natt tex blir min god natt saga USA-Tunisien och jag misstänker att USA kommer vinna rejält så det går nog slappna av till den matchen och bara njuta av denna underbara sport! Även fast Johan just ropade att Tunisien ledde=)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty