Dum dag!

Jag fick komplettering på mitt paper och det känns jobbigare än vad jag förväntat mig! Är arg, sur och bitter för att jag inte lyckats bättre och nu måste lägga min enda riktiga semestervecka för vad jag förmodar blir hela terminen på skolan. Jag blir så trött och var så trött när jag kom hem att jag sov på soffan i 2 timmar efter att ha tyckt jättesynd om mig själv naturligtvis. Imorgon får jag börja skriva så jag får mina högskolepoäng(förhoppningsvis) men det känns fortfarande väldigt tungt och jobbigt med detta "misslyckande".

Detta är dock världsliga ting även fast det inte känns så just nu och det är inte mest synd om mig i hela världen, det vet jag. Så jag har försökt peppa och bli lite mindre nere vilket går sådär men en sak som gör mig lite gladare är bilden på födelsedagstårtan jag fick våra kinesiska vänner i Fuzhou.


När jag fyllde år så hade vi varit i Kina i mindre än en vecka, trots detta blev det två kalas med tårta och det var roligt att bli firad även fast vi inte känt varandra så länge. Det finns mycket bra i mitt liv och tårtan är bara ett exempel på vilken tur jag har som har så fina människor i mitt liv, med detta ger jag mig själv en mental spark i baken för det är minsann inte så synd om mig och går och lägger mig för sömnbrist är inte min vän!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty