Darth Vaders och Banes kärleksbarn..

.. det är jag, eller tycker jag ser ut så i alla fall. Jag kan inte andas när det är kallt ute på grund av astman och därmed är träning uteslutet för mig när det är kall,t men jag ska åka kortvasan om 4.5 v så har köpt en andningsmask.


Jag har inte åkt längdskidor på drygt 15 år så måste erkänna att jag är lite rostig eller mycket rostig men det ska nog gå bra ändå. I fredags gjorde jag premiäråket på min nya skidor (det är då bilden togs), påhejjad av Johan och Teresa och det gick rätt bra om jag bortser från balansen och tekniken men det kommer nog så småningom. Imorgon ska jag ge mig ut igen, undrar om jag ska åka upp bakom folk, andas som Darth Vader och säga "Luke, I am your sister" det skulle nog förvåna folk ute i skidspåren..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty