10 dagar kvar!

Sen flyger jag till Kina med Sandra och Veronica, idag har vi som åker utomlands på praktiken en extra "föreläsning" vilket jag var sådär sugen på då jag helst inte sitter stilla mer än nödvändigt. Men det var tur att jag gick dit då Barbro på ett bra sätt förberedde oss på allt vi kommer se och framförallt det som vi kommer uppleva jobbigt. Vi åker till ett land där aga är/kan vara en del av uppfostran av barn, har fortfarande ingen aning om hur jag skulle hantera detta men har i alla fall lite fler verktyg att jobba med nu.

Johan och jag har även hunnit med en runda på stan som var mycket lyckad så jag numera har 2 par byxor (jobbigt med bara ett par som det har varit tidigare) och Johan köpte både jeans och ett par t-shirtar vilket var planen med hela rundan. Har jätteont idag med men försöker hitta en balans mellan vila och aktivitet så i brist på ideer så ska jag rensa avloppet till handfatet, kollade just på en instruktionsfilm på youtube. Håll tummarna för mig och handfatet!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty