Smärtan är ond..

Idag har jag jätteont, så ont att jag har svårt att koncentrera mig, vara eller hålla ihop mig själv och inte förvandlas till en pöl. Fasaden rämmade lite idag men det resulterade i lite mer energi och styrka tack vare härliga männsikor, tårar är inte svaghet försöker jag intala mig själv. Lite tur i oturen är att jag har ont över ett så stort område(längryggen, upp över huvudet och ner på halsen typ) att jag i omgångar bara känner mig småhög på smärta och inte fokuserar så mycket på ett ställe som gör ont. Det är inte så roligt att vara Isa idag men det är ju vem jag är så ska väl bara slänga sig in i duschen och göra mig iordning för ett tidigt födelsedagsfirande av moi. Mig äger ingen, så smärtan kan ju bara dra åt skogen för nu ska jag göra mig snygg som f*n och ha en jättetrevlig kväll och hör sen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty