Im back and I look good

Jag peppar mig själv och alla omkring mig som bara tusan för tillfället och med det blir vi lite gladare och känner oss ännu snyggare.. detta trots att vi innerst inne vet att det är omöjligt att vara snyggare än vi (i detta inkluderas naturligtvis även du) är. I denna anda pratar jag på och fan vad gött det är!
Förutom att vara sjukt snygg och allmänt awesome har jag även fyndat som en galning på loppis och jag har hela åtta stycken plagg att visa upp, så det blir ett om dagen nu!

60 kronor gav jag för denna
Som vanligt kan jag inte bara ta "vanliga" bilder där jag bara visar plaggen utan jag vill även visa min själ och den är en busig, glad och gillar att spela teater så dessa bilder får ni även ta del av... mycket nöje =P.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty