Himmel och svanar

Även denna klänningen fick följa med hem under den fantastiska loppisrundan jag hade med Johan och Malin förra lördagen. Denna spenderas på ett änne roligare sätt på Goodison Park hejjandes på Everton med hela familjen (med lite flyt även en vän från Lisas och min world tour). Men åter till klänningen som är blå vilket tidigare varit en färg jag hållt mig borta ifrån men den har gjort intåg i min garderob plagg efter plagg så jag får väl inse att jag ändrat mig.

Jag gick med i #hairroit efter att folk i vanlig ordning häcklar kvinnor med hår under armarna, vet inte varför folk stör sig så mycket på kvinnors kroppsbehåring. Men jag gick solidariskt med som den obstinata feminist som jag är och jag måste erkänna att mitt armhålehår inte direkt imponerar, efter 1.5 månads peppande och vattnande syns det ändå knappt. Ska skriva mer om detta i nästa vecka när jag är hemma igen.


Något som däremot syns är mina bröst, när jag provade klänningen i butiken var det en kvinna som berömde kläningen och att den smickrade min kropp, samtidigt som hon inte kunde ta blicken från mina bröst. Det tog jag som en komplimang =) Malin gillade den också och då fick den följa med hem för ytterligare en 100-lapp!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty