Dagens plagg

Är ännu en klänning som köptes på Hjärta till Hjärtas rea och fick betala 75 kronor för denna skönhet (klänningen alltså, jag är inte till salu;). Även denna är tänkt som arbetsplagg, jag gillar att den är lite mörkare i färgen men ändå färgglad. Här kommer en bildkavalkad på klänningen och mina dansmoves (minspelet kommer på köpet) men först skulle skärpet på.





Försökte mig på lite Michael Jackson men det är svårt att få grepp i en tajt klänning.


Det är så här det ser ut när vi kör fotografering här hemma, jag dansar runt och fånar mig och Johan skrattar som en galning, vilket är så mycket lättare (och roligare) sen jag accepterade att jag är snygg som bara den och att jag inte behöver anstränga mig..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty