Ännu mer loppis

Igår fick jag med Johan på middag på Sjöglimten och en liten loppisrunda men hittade inget värt att köpa, annat var det i tisdags då jag hittade en hel del fint.
En rostfri form för 45 kronor och en teburk för 25 kronor som jag inte kunde lämna kvar trots att jag inte direkt har brist på burkar.

Is-form för och matlåda i metall för 15 kronor styck, gillar att köpa saker i metall då jag undviker plast i största möjliga mån.

Ännu en gratiskruka som är lite naggad men den fick följa med som kompis till Sir Snygel den II.

Det är flera i vår närhet som har fått bebis/väntar bebis så tänkte sy lite fina kläder till dessa småttingar.

Jag vill ju sy lite till mig själv med och mina mönsterkonstruktionkunskaper är rostiga så ett par mönster i vuxenstorlek fick följa med hem. Alla mönster kostade 10 kronor stycket.

En liten portmonnä för 15 kronor slank med också, funderar på att använda den som mininecessär men det får tiden utvisa. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty