I got my lipstick on

Jag älskar läppstift! Det är otroligt snyggt men jag har det nästan aldrig då jag känner mig obekväm i det och att applicera det känns som raketkirurgi =P. Jag har därför gett mig den på att åtgärda detta, startade idag med en liten inventering av de jag har och prova dem..


Ett jag fått med Glossybox.

Ett från Mary Kay som är väldigt likt det ovan..

Ett roligt men väldigt mjukt från Lansur(inköpt i Kina i vintras).

Ett fint läppstift(det dyraste jag har) från Make up Store, det har en betydligt starkare färg i verkligheten. 

Ett mattare och lite mörkare från Oriflame.

Om ni undrar över skicket på mina framtänder så är det en kombination av tandglissning och en stenhård armbåge på en basketmatch för en massa år sedan. Fick en spricka i käkbenet och söndersmulade tänder men slapp i alla fall operation för att se det från den ljusa sidan ;).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty