Nana nana nana nana Batman!

Igår var det Halloweenbasket och jag som aldrig missar en chans att klä ut mig trotsade halsont för att plocka fram min inre Batman! Det var 5-kamp för barnen och jag var lagledare för ett lag=) det blev mycket skratt och hejjande innan det blev fika och prisutdelning. 
Mamma var häxa så vi matchade färgmässigt
Roligt hade vi också..

Min mask är en kombination av en liten mask från Lekia och en hemmagjord huvuddel av eltejp som Johan snällt nog konstruerade på mig. Det blev väldigt varmt men det är sånt som kommer när man är en hjälte;)


Nackdel: Att ha ett tjock lager med svart ögonskugga innebär att det tar tid att sminka av sig. Bruce Wayne har det inte lätt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty