Traderaklänning 1

Har 9 traderaklänningar att presentera så det kommer en om dagen tills ni har fått se alla, sen blir det väl att fortsätta med andra plagg men det tar vi på lördag nästa vecka. Ska jag vara ärlig finns det fler klänningar men alla är inte till mig så de visar jag inte och sen måste jag krympa i några också;).
Denna skönhet har jag blivit min nya favoritklänning vilket är otippat då blått tillsammans med beige är mina minst gillade färger. Men den är bekväm, fin och i perfekt längd=).
Den har hitintills använts på kräftskiva och auktion och måste erkänna att långklänning är ett förvånansvärt praktiskt plagg. Den är sval med bara ben, varm med strumpbyxor eller ännu varmare med underställ eller långkalsonger så jag kommer fortsätta bo i den och kanske sy några fler likadana som komplement.

Kommentarer

  1. Är det här en lista där du rangordnar klänningarna eller kommer klänningarna i en random ordning?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty