Lite smått från auktionen

Köpte en nya ljusstake till i jul, den var i orginalkartongen men vet inte om den funkar då den är ojordad så ska be någon snäll elkunnig människa fixa det.


Blev en hel del tallrikar men några ska ges bort/säljas för jag har inte plats för så många. Det är en blandning av Rörstrand, Gefle och lite annat okänt.


Ett fat av Stig Lindberg som tyvärr är skadat men det får stå framme i bokhyllan ändå, ett askfat som ska användas som blomfat, en grön Höganäs burk, en Rörstrand Rosmarin och fyra okända koppar utan fat. På nästa auktion ska jag försöka motstå frästelsen att köpa saker som ingen bjuder på dem för att jag tycker synd om dem=P.

Kommentarer

  1. Det var ju en massa roliga auktionsfynd! Kan tänka mig att du var glad när du kom hem och packade upp allt :). Rosmarins sockerskål har jag också i rosa, så söt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty