Förra lördagen

Var det betydligt mer fart på mig, idag är jag seg som bara den efter behandlingen så ni får lite bilder från då istället. Fick med mig svägerskan på en liten loppisrunda och stannade bland annat på en jättemysig loppis som jag glömt namnet på men den ligger på vägen från Söderköping till S:t Anna. Alexandra hittade en älgcapé som hon genast provade.



Inne fanns det mycket fint och priserna var helt ok.


Vackert golv med rejäla träplankor.


Alexendra var tagen av alla saker och jag tror jag har fått mig en loppiskompanjon=).


Vackert på baksidan var det också.





Sen åkte vi hem, killarna grillade och vi satt och mös i solstolarna och drack lite rödvin=) det var en bra dag!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty