Gårdagens behandling

Igår åkte jag och Johan fram och tillbaka till Stockholm, närmare bestämt Kungens Kurva där gjorde jag en behandling för min whiplashskada. Om ni vill veta mer om den kan ni läsa om det här. Behandlingen gick bra och mina atlaskota är inte längre förskjuten och roterad, det gjorde lite ont vid några tillfällen men mestadels var behandlingen väldigt behagligt=). Nu kommer min kropp läka och anpassa sig till ett normalt, rakt läge under månader framöver och ska räkna med att ha ont och känna av symptom under den tiden men jag hoppas på att bli helt symptomfri i slutändan. Ska vila och sova extra mycket nu i början, men kan annars leva som vanligt=) fick rekomendationen inte maxa på gymmet nu i början men det har jag ju inte klarat sen jag skadade mig ändå. Känner mig lite seg och mör men har inte mer ont än innan behandlingen, är dessutom hyfsat klar i huvudet så mår förvånandsvärt bra.

På vägen hem blev det en fika hos Nesim så det blev ändå två stopp i huvudstaden!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty