Fastar igen!

Idag är det fasta igen efter ett uppehåll på tre veckor och jag mår bra, men känner mig lite ovan efter uppehållet. Dock känns det väldigt skönt att vara igång igen och jag ska ge mig på ett ryck i viktminskningen, har varit duktig och legat rätt stilla sen i höstas men nu vill jag tappa mer. Fastan känns som en bra grund för detta då den påminner mig om varför jag äter och vad jag vill prioritera att äta, dessutom ska jag sätta igång med träningen ordentligt så fort förkylningen lagt sig. Känner mig pepp som bara den inför utmaningen, funderar bara på vad jag ska ha för mål och till när men det kan jag ta någon annan dag =P. Nu ska jag dricka bubbel(vatten) och plugga!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty