Inehållet i the mysterybox

Här har vi delar från min loppisrunda i tisdags=). Har nu börjat få mig en riktigt fin samling av kristallglas från Frankrike, ska kolla upp märket någon dag men gillar de ju för att de är så fina och bryr mig inte så mycket om märket. Köpte i alla fall fem stora vinglas för 20 kr/styck, av den mindre köpte jag 3 av varje storlek och de kostade 10 kronor för de minsta och 15 kronor för mellan storleken, vattenglasen kostade även de 15 kronor stycket och jag köpte elva stycken. Har ju champagneglas sen tidigare och de mindre glasen på fot.
 


Köpte även sex stycken kaffekoppar i glas för 35 kronor, älskar att fatet ser ut som en solros!

En vit skål i bra storlek för 40 kronor, har en större i rosa sedan tidigare så nu får den en kompis.

Gulligt grytunderlägg för en femma.!

Sist men inte minst en enorm glasskål som jag fick för de fina priset 75 kronor(mycket glas för pengarna) ville visa hur stor den var så den fick illustreras som en hatt =).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty