Veckans fynd

Veckans fynd kommer från Hjärta till Hjärta och Återvinningen i Motala.
Blå syltburk i glas, den kostade 20 kronor och det är den värd tycker jag men är tveksamt om locket är original.. 
 Verecoskålar för en femma styck, tror det kommer bli en samling av denna färgade glasserie.
 Liten Kosta Boda vas för 15 kronor, småglas för 20 kronor styck(köpte dem för jag har de större) och en, jag vet inte exakt vad det är men jag ska ha flingsalt i den=).
  En rejäl glaspjäs från Nybro som för tillfället tjänstgör som blomkruka, köptes för 35 kronor.
 En bullig glasvas för en tjuga, jag har äntligen köpt en lättdiskad vas! Det var verkligen på tiden.
Ett par ljusstakar för 25 kronor stycket, den vänstra är är japansk och i kristall enligt etiketten och den högra vet jag inget om mer än att den är fin.

Köpte servetter och en duk i en fin gul nyans för 40 kronor sammanlagt, dessa ska användas på balkongen som vi snart får beträda!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty