Snabbgenomgång av veckan!

Det har varit dåligt med inlägg denna veckan av flera anledningar, en av dem är uppsatsen som även är delvis  även är skyldig till den andra största anledningen. Min dator har varit välanvänd under en lång tid men nu har den blivit undanstoppad efter en olycka då den gav mig en rejäl stöt i tisdags när jag plockade upp den i knät. För att göra det ännu mer obehagligt så pratade jag naturligtvis med Evelina på telefonen och pga headsetet så skorrade i mina öron. Efter en diskussion med sjukvårdsrådgivningen blev det en tripp till akuten, som tur var  EKG:t fint och de andra testerna med så kunde åka hem med smärta i ansiktet och bröstet efter stöten men nöjd eftersom det i alla fall inte var farligt. Fattar fortfarande inte hur jag kunde få en stöt när jag höll i "plastskalet" men jag lyckas ju alltid med konstiga saker så, efter att mamma förstått att jag mådde bra så påpekade hon att det var "typiskt mig" och hon var inte ensam om den kommentaren=P.

Jag har vetat i veckor att vi skulle iväg onsdag och vara borta över natten men vart vi skulle var en överraskning från Johan. Men jag fick börja gissa vart vi skulle när vi åkte och fick efter ett tag kom jag på det ÖSTERLEN och fint var det, bilder kommer senare! Sen var det midsommarafton som firades i Vadstena med goda vänner och lite nya bekanta vilket alltid är trevligt, igår var det kalas för en av mina kusiner och kvällen gick åt till städning. Idag har det tvättats, pluggat efter att mamma och lillebror varit här med en dator så jag kan skriva på uppsatsen, tack Simon för att jag får låna din!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty