Klockan är inte ens 6

jag kom nyss hem efter ännu en dag på praktiken och hela resan hem så njöt jag av det faktum att nu är det HELG efter en bra dag på "jobbet". Vi hade en trevlig mini-praktikant idag som jag i alla fall delvis kunde visa runt!(skönt att inte vara så vilsen längre) Så jag går igenom tunneln till campus-bubblan och så fort jag är inne i bubblan så inser jag att mina grannar snett över har fest (inte första gången) och jag hör att det som vanligt är hög musik men det är varken sent eller tidigt så musik är lugnt... Tills jag kommer in i lägenheten och inser att de även skriker för full hals samt hoppar/bankar så att det skorrar i vår lägenhet, jag orkar F*N inte med dem.

Så nu tar jag en promenad som förhoppningsvis gör mig piggare och dem tystare annars så ska de få f*n för jag vill också ha en trevlig kväll även om det inte innebär att jag ska bete mig som ett fullt drägg.! rapport kommer senare=P

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty