Just det ja, jag ska till Kina..

Så för er som har missat det så kan jag ju informera er om att jag åker till Kina om 3.5 vecka för att göra en del av praktiken och idag har jag äntligen fått iväg visum-ansökningen. Har varit ett riktigt stressmoment att få iväg denna då det har varit flera olika turer om vilket visum vi skulle söka och vad som krävdes för det, men nu är det i alla fall skickat och vi kan bara hoppas på att det går igenom. Jag har njutit av detta lilla lugn idag så mycket jag bara kunnat då min stressnivå är högre än vad jag är vad vid, vilket förmodligen bidragit till att min whiplash spökar med full kraft igen. Vilket inte direkt gör mig mindre stressad inför skolan/praktiken/kina detta kanske kan verka konstigt men sån är jag, smärta gör mig inte mer avslappnad..

Men nu ska jag sluta gnälla och njuta lite av lugnet innan jag ska sova, kan skriva mer om Kina imorgon när jag är mindre halvsovande. Imorgon har jag även den fantastiska uppgiften att hitta mina flygbiljetter som är borttrollade av moi, en positiv sak med mig är ju att det alltid finns något för mig att göra då jag lyckas med så roliga saker=P. Puss och god natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty