Inga biljetter funna men andra skatter hittade jag allt

Jag har inte hittat mina flygbiljetter idag och jag hoppas att det inte innebär att jag missar Kina, då det vore så irriterande att min hjärna förmodligen skulle explodera. Det får jag dock ordna med imorgon, efter examinationen som jag hoppas jag får godkänt på för jag har f*n inte tid att göra om den.

Men nu ska jag släppa allt jobbigt och bara njuta av nuet och även minnas en svunnen tid då jag vara ung och precis gett mig iväg på min första långa resa, som jag åkte på 2007 med världens bästa Lisa. Vårt första stopp var Tokyo och där shoppade jag loss på allt som gick om jag ska vara ärlig, var snudd på galen av habegär. Hittade idag ett rosa pennskrin(när jag frenetiskt letade efter biljetterna)  som jag köpte där och i det låg en massa mobilsmycken som jag köpte av bara farten skulle jag tro och de har legat orörda i en låda i mitt linneskåp sen dess.


När jag började plocka upp dem blev jag påmind om min (något sena) Hello Kitty period, som konstigt nog inte blev bättre i Tokyo;). Nu ska jag bara komma på något nytt användningsområde för dessa mobilsmycken för inte kan jag ha dom i min telefon nu och då menar jag inte för att den perioden är över utan för att jag inte kan fästa dem på min mobil.


Men nu ska jag njuta av Ben Harper och borsta tänderna på ett så mindfullness-aktigt sätt jag kan. Och bara så ni inte undrar ihjäl er så är det såklart Hello Kitty på pennskrinet också!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty