dagen som gått..

Jag klarade examinationen idag och det är jag väldigt glad för=). Nu har jag bara en liten beskrivning av praktiken att skriva innan Kina, sen en uppgift att skriva när jag är där, sen en beskrivning av praktiken i Kina och sist men inte minst den stora examinationsuppgiften. Vilken baggis denna termin är! 

Snart är det dock helg och jag ska inte göra en massa måsten utan fixa med vår nya sänggavel och förhoppningsvis sy lite, så jag kommer igång igen. Ska bli skönt med en lugn helg utan massor inplanerat även om det också kan vara roligt, men nu har jag som mål att få ner min stressnivå för den är inte nådig. Johan har dessutom deklarerat att han ska bli min coach i "hur man lever i nuet" vilket blir en utmaning då min hjärna är överallt och reflekterar ständigt. Får se vad det är han har planerat inför detta, känns lite som att han har något lurt på gång.. Men nu är det dags att krypa till kojs, det är ju en dag imorgon också!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty