P6 avslutning i Kosta

Som avslutning på detta engagemangsår så fick vi i P6 den underbara belöningen att åka till Kosta spa för en dags mys/ompyssling. Ack så underbart det var, kan verkligen rekommendera alla att åka dit då miljön var underbar! Så vackert hotell och spa, inte för stort utan lagom så det kändes personligt (och lite exklusivt) då det inte var en massa folk där och det var enkelt att överblicka den vackra lokalen.. 

Här är några fina bilder från den underbara dagen!

Min fina outfit för dagen.



Det fanns runt 30 "nagellack" i glas i entrén till spa-avdelningen, nagellacksnörd som jag är så blev jag ju lite kär i dessa men upptäckte dock att de kostade 26 000 kr per flaska så där dog den drömmen (de som fanns i entrén satt fast, vi kollade bara för säkerhetsskull;)


Underbart handfat!


Lampan(tror jag) som var bland det första vi såg när vi kom in i hotellet.

Min behandling var bra för kroppen i långa loppet men aj vad ont svensk massage kan göra, om man som jag ber massören verkligen ge sig på musklerna så de ska bli mer avslappnade. Jag svor och pep i omgångar och vid ett tillfälle så övervägde jag att springa iväg i bara bikinitrosor, men vad skön kroppen kändes efteråt! Det vägde upp för smärtan jag fick uppleva under massagen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty