Letande & läkande..

Jag har varit sliten en period vilket jag tror smärtan i rygg/nacke och käke har bidragit till, har skött min sjukgymnastik och gjort som jag blivit tillsagd men det har inte funkat. Så i måndags så kom min underbara mamma och hämtade mig, Tozca och cykeln i Växjö för att köra hardcore rehab/vila/ompyssling. Men för att kunna njuta av sommaren var jag tvungen att leta upp mina shorts, har letat vid ett tidigare tillfälle och hittade dem inte så denna gången var jag beväpnad med min pannlampa! Hittade min sommargarderob men shortsen var som bortblåsta, förlikade mig dock med tanken att de är borta och jag måste köpa nya. Letar senare på kvällen efter en tröja i en av lådorna ovanpå garderoberna och vad hittar jag där om inte shortsen, HURRA!


(vet inte hur jag fick så tokgalna ögon på bilden för vanligtvis är de faktiskt riktade åt samma håll=)

Hjälpte till lite hos mamma inför att syrrans hästar kom till betet och fick den stora äran att rengöra badkaret som ska verka som vatteho hela sommaren. Måste säga att jag lyckades åstadkomma en viss förändring med diskborsten. 




Tozca var en exemplarisk hund hela dagen och var så söt när hon satt och höll koll på hästarna.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty