"du går som en skadskjuten gasell"

Namnet på detta inlägg är ett citat riktat till mig från Johan, för jag haltar lite efter mammas och min morgonpromenad på ca 1 mil. Detta gör mig till acceptabelt villebråd för min sambo som tycker det är väldigt roligt att retas med mig för att jag retas med honom, så hela ret-karusellen går bara runt runt i vårt förhållande ( men naturligtvis bara på ett gulligt sätt). Får hoppas på att kroppen känns bättre imorgon i alla fall för idag går jag verkligen illa, Johans kommentar är nog en passande beskrivning helt enkelt.


Tänkte bara visa hur min hund ligger och sover för tillfället, sen vi kom hem till östergötland har hon tagit för vana att sova under sängen men hon orkar inte alltid åla sig in ordentligt och då blir resultatet som på bilden nedan. 
Imorgon ska Tozca klippas igen så det blir nog en bild på en väldigt lite av Tozca imorgon!
Nu ska jag ha lite mys mitt i veckan för jag jobbar hela helgen sen så måste passa på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty