Brickor till balkongen

Förra veckan köpte jag äntligen några brickor så det blir lättare(läs roligare/finare) att bära ut mat och fika till balkongen. Det blev två träbrickor som kostade 25 kronor sammanlagt och köpte även en lite bärnstensfärgad skål för en tia som matchar mina fina tekoppar. Johan har äntligen fått en sockerströare, han har velat ha en länge och nu hittade jag en för 5 kronor så den fick följa med hem.

Sen blev det två plåtbrickor med handtag känner starka fikavibbar från dessa så nu får jag börja bjuda hem folk på fika. Den röda kostade 15 kronor och den gulorangea fick jag ge 35 kronor för, bjud i er på fika hos mig i nästa vecka när balkongen förhoppningsvis är inglasad och fixad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty