Fastan funkade..

INTE för mig, vet inte om det är jag eller den som är problemet men vi verkar tyvärr inte vara kompatibla. Den stressiga våren var inte bra för mina tidigare nyttiga matvanor och fastan gjorde det värre! Ätstörningen är inte tillbaka som tur är men att nästan inte äta på 2 av 7 dagar funkade inte för mig, kompenserade ju med att äta extra dagen innan och efter vilket resulterade i att jag åt bra 1 dag i veckan. Kanske inte det ultimata när jag vill gå ner i vikt och har en gammal ätstörning som inte får komma tillbaka, för det är viktigt att jag har en hälsosam inställning till mat. Därför har jag nu gått tillbaka till mitt gamla fungerande sätt och det är nyttig mat och träning, vet att det kommer funka och att jag mår bra av det. Tips på nyttiga vegetariska recept mottas tacksamt =).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty