Sovrummet

Under min sjukskrivning hade jag gott om tid att observera och reflektera över vårt hem, det är här vi bor nu och det gäller att göra det så trevligt som möjligt =). Jag äger lägenheten vi bor i och bodde här ensam innan jag träffade Johan för att sedan flytta till Växjö, sovrummet har varit möblerat på samma sätt men nu har vi äntligen ändrat om. Så här ser det nu ut när man kommer in i sovrummet.


På denna fick ni en bild på mig på köpet ;) byrån har jag haft i över tio år och den har hängt med i alla mina hem, lampan vann jag på auktion och Tozcas korg fick vi av Johans pappa.

Jag har en sambo som uppskattar min klädhobby och föreslog att vi skulle köpa en klädställning att ha i sovrummet, jag var givetvis oerhört svårövertalad till denna fantastiska idé.. Ställningen är från Ikea och spegeln fick jag av en granne, den har en spricka men man ser lika snygg ut i den ändå ;).

Naturligtvis har vi en ljuskrona i vårt sovrum/walk in closet, vad annars =P

Nu ska jag krypa ner i sängen, titta på mina kläder och lista ut vad jag ska ha på mig imorgon. Försöker införa klädkoden "fancy friday" på kontoret men än så länge har intresset varit svalt men jag kör på det ändå så imorgon blir det läppstift! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty