Jag lever och mår bättre =)

Det har varit tyst på bloggen sen jag skrev om min problematiska hälsotillstånd för en månad sedan, jag har inte mått så bra under denna tiden då det är obehagligt att ha känselbortfall i ansiktet och monsterhuvudvärk. Men jag har lyckats hålla mig vid gott mod under denna oerhört tråkiga tid, att ligga plant är ingen höjdare och tabletterna som tog bort den värsta smärtan  gjorde mig trött och allmänt seg. Bästa beskrivningen jag kommit på är att jag var som Sid i Ice Age alltså långsam och lite allmänt trög, men jag har duschat bör jag tillägga ;). Nu är känseln på väg tillbaka och huvudvärken har lättat så imorgon är det dags att börja jobba igen vilket ska bli skönt efter en månad hemma. Dock har jag lyckats ändra om lite hemma i ren desperation efter omväxling ;) bilder på det kommer senare.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty