Lite om dagen som varit

Idag har jag suttit med en del plugg men har även hunnit med en långpromenad med Tozca och lite fix hemma, dock är det fortfarande kaos men det får jag fixa imorgon. Vill tipsa om en intressant dokumentär som jag även hann med att se under dagen, länken har ni här. Fick även finbesök av Linda och Mario lite spontant nu på kvällen, de hade en kasse full(nästan) solglasögon med sig som jag fick välja ut några av. Hur underbart är det inte med vänner som tänker på en, hon hade t.om valt ut stora varianter som hon vet att jag gillar.


Vill bara passa på att förtydliga att jag inte flyttat till Kalmar utan jag är kvar i Växjö/Motala men läser en kurs där så ska göra Kalmar osäkert ett tag ;). Nu ska jag glo på tv och sen sen blir det sömn igen=).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty