När jag önskar att jag hade en penis

Det finns två tillfällen när jag önskar att jag kunde byta kön och det är de dagarna jag har mensvärk, samt när jag måste besöka offentliga toaletter.Vid dessa situationer önskar jag väldigt ofta att jag hade en penis istället för fitta(men i övrigt trivs jag bra med mitt kön). Men idag är en sån dag när jag knappt kan stå upp och mår illa av smärta och jag blir så trött, jag har nu haft mens större delen av mitt liv och tänkte att det skulle bli bättre med åldern men icke! Jag kommer ihåg att folk i min ungdom sa att det blir bättre med åldern men när jag klagar nu får jag höra att det kan bli bättre efter man har fött barn, men jag tycker inte att mensvärk känns som en vettig anledning till att fortplanta sig. Istället ligger jag nu som en boll i sängen, önskar att jag hade en penis och äter choklad...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty