Ännu en klänning

Som även den är köpt i Liverpool, den köpte jag för att jag kände att jag behövde en långklänning som inte är hysteriskt färgglad och/eller mönstrad.
   
Jag har även ett nytt läppstift som jag funderar på att ha på mig imorgon för det är "fancy friday" på kontoret. Ser lite förvånad ut med det är så det blir ibland, jag klarar inte att bara stå stilla när jag blir fotograferad utan att se lite ansträngd ut..
Som tur behöver jag inte anstränga mig för att vara snygg utan jag är snygg som tusan utan att anstränga mig.. det är så skönt!! Prova du med, det är enkelt och roligt som tusan.
Att låta sin inneboende skönhet lysa igenom i närbilder är första steget ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina nygamla gamla skor

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

uppfriskande och allergi